Francis Neslo

Francis Neslo is een ware onderneemste. Zij runt inmiddels meerdere bedrijven. Zij is onder meer de eigenaar van het bedrijf juiceXpress. Via dit bedrijf verkoopt zij verschillende sapkuren Zij heeft hiermee in zeer korte tijd een winstgevend bedrijf omgezet.

Een winstgevend bedrijf opzetten

Een bedrijf opzetten komt vaak met de nodige problemen en obstakels. Een van de grootste obstakels is het ervoor zorgen dat de onderneming winstgevend wordt. En dan binnen relatief korte tijd. Wanneer je vijf jaar dient te wachten voordat jouw onderneming daadwerkelijk winstgevend wordt, dan zal dit tot problemen leiden. 

Want hoe ga je deze vijf jaar doorkomen? Niet alleen zal je dan geld dienen te investeren in jouw onderneming, ook privé blijven de rekeningen binnenkomen. Het is dus van groot belang dat je op relatief korte tijd winstgevend wordt en blijft.

Persoonlijk ben ik van mening dat er niet zoiets als een blueprint bestaat wat voor iedereen werkt. Dan zou ondernemen wel erg eenvoudig worden. Wel ben ik van mening dat je ontzettend veel kunt leren, van mensen die een onderneming hebben opgezet die winstgevend is en dit ook binnen korte tijd hebben bereikt. 

Persoonlijkheid

Naast alle vaardigheden en skills die Francis Neslo bezit, is het meest indrukwekkende en waarschijnlijk ook het belangrijkste, haar mindset en inzet.

Ik heb zelden een dergelijk positief ingesteld persoon gezien. Kan niet bestaan niet voor haar. Daarnaast, als zij ergens voor gaat, dan gaat zij er ook voor de 100% voor. En dat met een positieve mindset dat zij gaat slagen. 

Wellicht is dit een van de belangrijkste zaken die wij van haar kunnen leren. Als je echt wilt, dan kan er veel meer dan dat je zou verwachten. Dit is iets wat Francis Neslo wel heeft bewezen.

Positieve persoonlijkheid

Money mastermind

Het goede nieuws is dat Francis Nelo zich ook verbonden heeft aan Money Mastermind. Op dit platform kun je haar training volgen omtrent het opzetten van een winstgevend bedrijf. Hoe heeft zij dit aangepakt en wat zijn de tips die zij jou kan geven? Zoals al gezegd, ik geloof niet direct in een blueprint die je kan uitrollen. Maar zeer zeker kan je als ondernemer heel veel van haar leren.

> 15 mogelijke verdienmodellen
> Alleen experts uit de praktijk

> Periodieke groepscoaching
> Groot ondernemersnetwerk

Leer van experts zoals  Joshua Kaats, Corné Marchand, Francis Neslo, Jelline Brands en nog vele anderen.

>Meer over dit unieke platform

Belangrijke thema`s bij het opzetten van een bedrijf

Persoonlijk ben ik groot voorstander van het leren van iemand die iets zelf in de praktijk heeft gebracht. Leren handelen in crypto van iemand die zelf alleen maar theoretische kennis heeft opgedaan, maar zelf niet succesvol is in het handelen in crypto, is voor mij zinloos. Dan kan ik net zo goed een boek gaan lezen.

Hetzelfde geldt voor ondernemen. Succesvol ondernemen kan je alleen leren van succesvolle ondernemers. Of het nu gaat om Steve Jobs of Tony Robbins. Omdat zij succesvol zijn geweest, kunnen zij jou vertellen wat hetgeen is wat bij hen tot succes heeft geleid.

Hetzelfde geldt voor Francis Neslo. Uiteraard is dit wel op iets kleinere schaal dan bij bovengenoemde namen. Dit zorgt er echt voor dat het ook praktischer toepasbaar is. Je kunt niet als startende ondernemer binnen een paar jaar een miljarden business opzetten. 

Het belang van marktonderzoek

In de training van Francis Neslo wordt er aandacht besteed aan zaken die in haar opinie van essentieel belang zijn bij het opzetten van een winstgevend bedrijf. Marktonderzoek staat hier redelijk centraal.  Het is van het allergrootste belang om met jouw onderneming te richten op een probleem.

Een probleem dat ook echt bestaat en dat ook zo wordt ervaren. 

Fouten die ondernemers nogal eens maken, is het veronderstellen van een probleem. Met een product of dienst gaan zij dit probleem dan oplossen. Echter, de consument ziet dit helemaal niet als een probleem. En daarom zijn zij ook niet bereid om hier geld aan uit te geven. Dit is een formule voor een mislukking.

Belang van marktonderzoek

Ook als je consumenten eerst dien te overtuigen van het feit dat er een probleem bestaat, dan wordt het erg lastig om jouw product of dienst aan de man te brengen. Je zult dan eerst veel geld dienen uit te geven om awareness te creëren.

Neem als voorbeeld diabetes. De diagnose diabetes wordt steeds vaker gesteld in Nederland. Mensen die hieraan lijden weten dat dit een probleem is. Een product of dienst op de markt brengen dat mensen met diabetes helpt, zal dan ook redelijk eenvoudig te verkopen zijn. 

Het verdienmodel

Ook wordt er veel aandacht besteed aan een juist verdienmodel. Uiteindelijk dient er winst over te blijven. Je dient dus een verdienmodel op te zetten, waarmee je winst gaat behalen. 

Dit klinkt uiteraard erg logisch, maar in de praktijk is dit soms toch lastig. Je zult te maken krijgen met concurrentie, je dient geld uit te geven aan advertenties en dergelijke. Als je dan niet uitkijkt, dan blijft er uiteindelijk maar weinig over.

Er zijn verschillende verdienmodellen. daarbij is het zo dat het ene verdienmodel beter past bij een product dan een ander verdienmodel. Zo zijn in Amerika verdienmodellen gebaseerd op basis van abonnementen erg populair.

Winstgevend verdienmodel

Het lijkt erop dat dit in Nederland minder aanslaat. Wij als Nederlander leggen ons niet graag vast en behouden liever onze vrijheid.

Passie paradox

De passie paradox is iets wat je niet dient te onderschatten. De kans dat je hier tegenaan loopt is redelijk groot aanwezig. Deze paradox komt erop neer, dat je door je enorme inzet en passie op een gegeven moment tegen een soort van burn out aanloopt. Of zelfs echt een burnout oploopt.

Ondernemers leggen vaak hun hele ziel en zaligheid in het ondernemen. Er blijft dan weinig tot geen vrije tijd meer over. Dit een tijd vol te houden, maar niet jouw hele leven. Iedereen heeft zijn grenzen op dit gebied.

Dit is best lastig. Want als ondernemer wil je vooruit, je wilt jouw bedrijf laten groeien. Maar je dient ook uit te kijken dat je jezelf niet voorbij loopt. Hoe hiermee om te gaan en hoe Francis Neslo dit aanpakt, leer je in haar training. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *